viernes, 26 de octubre de 2007

INTOLERÀNCIA

Sempre trobo el motiu perfecte per poder excusar algú, per poder-lo justificar i comprendre.
Perquè tinc un nivell de tolerància tan exageradament alt?? Doncs ja n'hi ha prou!

No tolero la violència.
No tolero els abusos.
No tolero les mentides.
No tolero la prepotència.
No tolero la discriminació.
No tolero el racisme.
No tolero el sexisme.
No tolero la humiliació.
No tolero la obligació i menys la prohibició.
No tolero la por.
No tolero la hipocresia.
No tolero deixar de banda els sentiments.
No tolero la gent que actua en base al que he dit.
I ja no tolero més la meva tolerància a tot!

6 comentarios:

OTRAMIRADA dijo...

Chamfort dijo: "Hay dos cosas a las cuales debemos acostumbrarnos, a riesgo de encontrar la vida insoportable: las injurias del tiempo y las injusticias de los hombres" A esta altura de mi vida se me hacen más soportables las injurias del tiempo.

Saludos

esterdementa dijo...

Gràcies nina,

jo també estic farta de menjar-me la merda.
Tant bona persona amb segons qui. Ja ni ha prou. A mi m'han fet molt mal. Perquè com tu dius no es pot fer veure que els sentiments no hi són.
I dp d'estar amb aglú tant de temps i amb pocs dies oblidar el que pot estar sentint l'altre persona i passar de tot és imperdonable.
Jo també faig la meva declaració. Estic indignada. Penso que no m'ho mereixo.
No suporto els cobars!

petons i gràcies per estar al meu costat. Sort de tots vosaltres!

Dejame que te cuente dijo...

no te comprendo muy bien en la introduccion que haces... ...pero la esencia de este post es inconfundible..
me adhiero a tus No tolerancias...
un beso

Zazpi dijo...

Guapa!
La meva opinió:
El teu tren té passatger que sempre hi serán no baixarán a cap parada, son aquests amb els que has de tolerar els demés són moments i els moments ja no son res demà.
A vegades he pensat que no vaig saber aprofitar la teva amistat pero aquest moment per mi no es enva!

Apa una abraçada i fins aviat.
Nikus*

may dijo...

Otramirada, que buena esta frase!! a mi tambien me pasa lo mismo.
*Saludos*

Esterdementa, m'alegro que tu també t'hi afageixis...aquesta me l'havia deixat "no tolero la covardia". jejej
*una abraçada moooolt forta*

Fire, me refiero a que estoy harta de ser comprensiva con todo el mundo, de justificar qualquier comportamiento, aunque me hagan daño...quiero exigir un poco de respeto, quiero hacerme valer y exigir mis derechos, y a permitirme no ser tan comprensiva.
*Besos*

Zazpi, guapíissima!! m'ha agradat molt la metafora del tren,...m'ha fet reflexionar, tens tota la raó!
M'encanta tenir contacte amb tu.
*una abraçada gegaant*

Raúl Avila dijo...

"Vamo' a tener que encontrarnos
vamo' a tener que aprender a cambiar
y aprender a tolerarnos
pa' aprender lo que no hay que tolerar" (Tabaré Rivero)